Transport Gratuit in 24-48 h pentru Orice Comanda
Banii inapoi daca nu esti multumit
40 Lei Reducere la urmatorul produs

Retur mai simplu ca niciodata:

Pentru a returna un colet in vederea restituirii banilor ai 2 variante:

  • Ne ocupam noi de ridicarea coletului de la tine
  • Trimiti coletul inapoi prin Urgent Cargus sau GLS Curier la adresa: Oradea, str Hack Halasi Gyula nr 2, parter, jud Bihor. Destinatar: Mio Mondo SRL, numar de telefon: 0727798063. Vei mentiona "Plata transportului la destinatar"

In ambele variante mai trebuie sa trimiti un mail la contact@miomondo.ro sau pe mesageria Paginii de facebook, sau suni/whatsapp la tel: 0727798063 in care vei specifica:


- Numele pe care ai facut comanda, numarul comenzii sau numarul facturii

- Ne vei furniza un cont IBAN pentru a-ti putea vira banii inapoi in termen de 14 zile in baza O.U.G. 34/2014.

ATENTIE! In cazul returnarii partiale a unei comenzi in vederea returnarii banilor, suma platita inapoi catre tine va lua in calcul reducerea de 40 de lei. Astfel, daca spre exemplu s-au comandat doua bratari de 109 lei fiecare, ai platit pentru comanda 178 lei (109 lei + 109 lei minus 40 lei). In acest caz, daca doresti sa returnez doar o bratara din comanda, ti se vor returna doar 69 lei. Vei ramane asadar cu o bratara pe care in final ai platit 109 lei.

Pentru a schimba un produs din comanda:

  • Ne contactezi prin mijloacele mentionate mai sus si ne spui ce produs doresti sa inlocuiesti, precum si produsul nou.
  • Vom trimite produsul nou catre tine, iar tu vei da la schimb curierului produsul vechi.

Daca exista o diferenta de pret, vei plati doar diferenta. Costul transportului este zero daca doresti sa schimbi produsul

Iti reamintim ca poti renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului (data chitantei primita de la firma de curierat / data trimeterii coletului catre MioMondo SRL ), cu conditia ca produsele sa nu fie deteriorate sau vizibil folosite.

Atentie: Produsele returnate de catre clienti NU vor fi trimise cu ramburs catre Mio Mondo. Acestea vor fi trimise normal, pentru a putea fi verificate, iar ulterior se vor restitui banii. IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE, CONSUMATORUL ISI PIERDE DREPTUL DE A RETURNA PRODUSUL (DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT). In cazul in care returnezi produsele in vederea restituirii contravalorii trebuie sa returnati si eventualele cadouri primite la adresa mentionata mai sus. Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat insotit de documentele urmatoare: factura si chitanta original, sau de copii ale acestor documente. Produsele vor fi returnate in starea lor originala si in ambalajul original (ambalajul produsului trebuie sa fie protejat pe toata durata transportului de la client pana la livrarea in depozitul nostru). Consumatorul are obligatia sa returneze toate partile componente ale produsului returnat, in caz contrar MioMondo NU va restitui contravaloarea produsului in cauza).

Termenul de returnare a contravalorii produselor returnate este de 14 de zile de la receptionarea coletului de catre MioMondo in baza O.U.G. 34/2014. In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor cat si de toate partile componente ale produsului, MioMondo NU isi asuma nici o responsbilitate privind returnarea banilor sau solutionarea problemei reclamate. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele (inclusiv partile componente ale acestora). MioMondo va proceda la distrugerea produselor returnate incomplet in termen de 90 de zile de la data receptionarii produselor respective, fara a a avea nici o alta obligatie fata de client (returnarea contravalorii produselor sau restituirea produsului primit de la client).

Returnarea contravalorii produselor comandate de client se va face doar prin tranfer bancar. Acesta va fi acceptat de catre MioMondo doar daca este emis de catre banca, clientul putand dovedi ca respectivul cont bancar ii apartine. Pentru reclamatii si servicii post vanzare te rugam sa te adresezi pe mail contact@miomondo.ro sau la tel 0727798063.

Drepturile si obligatiile consumatorului sunt cele prevazute in O.G. NR. 130 / 2000, aprobata prin Legea 51 / 2003, privind regimul juridic al contractelor la distanta, si in O.G. 21 / 1992 republicata cu modificarile ulterioare, privind protectia consumatorilor, Legea 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Modalitatea de solutionare a eventualelor reclamatii / sesizari ale clientilor se solutioneaza in termen de 30 de zile pentru situatiile in care aspectele reclamate nu intra sub incidenta Legii 449 / 2003 - (cele incidente, privind aducerea la conformitate a produselor, se solutioneaza in termeni de 15 zile).